logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۰۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر مؤسسه آفرینش ایده‌های نوین خبر داد:

برگزاری دوره حمایت از حیات جنین در زنجان

برگزاری-دوره-حمایت-از-حیات-جنین-در-زنجان-
دبیر مؤسسه آفرینش ایده‌های نوین گفت: دوره یک روزه حمایت از حیات جنین توسط مؤسسه آفرینش نوین در کانون سهرودی برگزار می‌شود.

امید کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه دوره یک روزه حمایت از حیات جنین توسط مؤسسه آفرینش نوین در کانون سهرودی برگزار می‌شود اظهار کرد: این دوره به صورت حضوری و مجازی در نظر گرفته شده است. 

بیشتر بخوانید

وی گفت: در این دوره فعالان عرصه جمعیت مشارکت دارند و هدف از برگزاری دوره ممانعت از سقط جنین سالم و در راستای افزایش جمعیت و جوانی آن است.

دبیر مؤسسه آفرینش ایده‌های نوین عنوان کرد: اجرای برنامه‌هایی با هدف افزایش رشد جمعیت و مشاوره‌هایی در راستای ممانعت از سقط جنین سالم در جامعه امری مهم است چراکه با توجه به این نکته جمعیت کشور نیاز به احیا دارد این امر کمک بزرگی در راستای افزایش جمعیت است.

وی بیان کرد: در بین خانواده‌های حضور یافته در دوره افرادی بودند که قصد سقط جنین را داشته‌اند که با راهنمایی‌ها و مشورت افراد مربوطه از این اقدام صرفه نظر کردند.

دبیر مؤسسه آفرینش ایده‌های نوین تصریح کرد: ۵۰ درصد این دوره‌ها در راستای افزایش جمعیت و ممانعت از سقط توسط خانواده‌ها تأثیرگذار بوده و به مادرانی که قصد سقط جنین سالم دارند مشاوره، راهنمایی‌ و پیگیری‌های لازم ارائه می‌شود.

کرمی با بیان اینکه در این دوره علاوه بر بانوان آقایان نیز مشارکت دارند و آمار سقط جنین امروزه در جامعه بالا است و این امر در درون خانواده اتفاق می‌افتد گفت: جامعه هدف از طرف ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه اعم از علوم پزشکی و فعالان اجتماعی شناسایی و جهت شرکت در دوره‌ها دعوت به عمل می‌شوند.

وی افزود: طرحی است که اکثر سازمان‌ها در راستای جوانی جمعیت اجرا می‌کنند و در طول سال چند دوره در نظر گرفته می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر